Begränsad funktionalitet på webben 14-15 maj. Detta beror på att vi genomför en systemuppdatering. Under dessa dagar kommer följande funktioner på webbplatsen inte att fungera: medlemsansökan, mina sidor, medlemsregistret via webben, kontaktuppgifter till lokala företrädare och inloggning för att komma åt låsta sidor. Vid frågor, välkommen att kontakta oss på kansli@srat.se eller 08-442 44 60.
Hoppa till huvudinnehåll Tandhygienist-tidningen

Prenumeration

Som medlem i Sveriges Tandhygienistförening ingår TandhygienistTidningen som en förmån i ditt medlemskap. Är du inte medlem kan du prenumerera på tidningen.

Vill du prenumerera på TandhygienistTidningen?

Du som är medlem i Sveriges Tandhygienistförening får tidningen gratis som en medlemsförmån.

Myndigheter och företag i Sverige kan prenumerera på tidningen för 575 kr/år, myndigheter och företag inom Norden för 785 kr/år.

Icke medlem och företag utanför Norden prenumerar för 1260 kr/år.

Beställ din prenumeration

Välkommen att beställa din prenumeration via: info@tandhygienistforening.se

Colgate annons