Hoppa till huvudinnehåll Tandhygienistforening Logga in Bli medlem

Samarbetspartners

STHF har idag samarbetsavtal med tre företag gällande fyra produkter.

Sveriges Tandhygienistförening samarbetar med:

Produkter med god dokumentation och som sedan ett flertal år tillbaka visat sig ha positiva dentala egenskaper.

Samarbetsavtalen syftar till att såväl profilera som stärka yrkesgruppen tandhygienister som de aktuella produkterna mot allmänheten.

TePe:s logga

Sveriges Tandhygienistförenings logga på utvalda TePe-produkter

Sveriges Tandhygienistförening och TePe Munhygienprodukter samverkar för att främja en god munhälsa.

OralB:s logga

Sveriges Tandhygienistförenings logga på utvalda Oral-B-produkter

Då Sveriges Tandhygienistförening sedan flera år har ett samarbete med Oral-B hittar ni deras logga på utvalda Oral-B-produkter. Målet är att vi tillsammans lyfter vikten av en bra munhygien och god munhälsa, som i sin tur har stor påverkan på din allmänna hälsa.

Zendiums logga

Sveriges Tandhygienistförenings logga på Zendium tandkräm och Zendium munskölj

Sveriges Tandhygienistförening stöder användning av fluoridtandkräm och munskölj med fluorid.