Bli medlem i STHF

Du som är legitimerad tandhygienist är välkommen som medlem i Sveriges Tandhygienistförening/SRAT. Du kanske arbetar som tandhygienist, är chef, egen företagare eller forskare. Även du som studerar är välkommen som medlem - helt kostnadsfritt under studietiden.

Sveriges Tandhygienistförening samlas landets tandhygienister för att tillsammans stärka och utveckla tandhygienistprofessionen, nätverka, utbyta erfarenheter och utvecklas.

Ta steget du också!

Yrkesverksam, 305 kr/månad
Professionell rådgivning, yrkesbevakning, inkomstförsäkring, sjukinkomstförsäkring med hälsoombud med mera ingår i medlemskapet.

Studenter, gratis under hela studietiden
Du tar steget in i ditt blivande yrke och får utan kostnad dessutom en sjukkapitalförsäkring under tiden du studerar (när du blir medlem innan du fyllt 40 år). Om du behöver råd när du ska söka jobb kan du utnyttja vårt karriärstöd.

Som medlem får du även: